søndag den 20. september 2009

And the brother has left the building...


Saa gik den weekend og sikke een af slagsen ;-) Det har vaeret mere end almindeligt hyggeligt at have besoeg af brormand. Jeg havde en helt fantastisk foedselsdag, der startede med solo morgensang, gaver og kanelsnegleproduktion. Kl 10 tog vi ned og spillede softball sammen med mine klassekammerater - alle 'sections' skulle dyste mod hinanden som led i den aarlige Darden cup konkurrence (man dyster i flere forskellige sportsgrene i loebet af aaret). Jeg har personligt aldrig vaeret stor fan af det der baseball, men det er jeg da blevet nu (det er jo rundbold, bare sjovere). Og til den forvirrede laeser, saa er softball en slags baseball, bare nemmere. F.eks sa maa ham/hende der kaster bolden ikke tyre, men kun bruge underhaandskast, hvilket goer det unaegteligt mere sandsynligt at ramme bolden og det gjorde jeg saa hver gang ;-) Vores klasse havde et helt suveraent hold og vi endte med at vinde turneringen! Fan-fucking-tastic! Og som om en sejr ikke var nok at faa i foedselsdagsgave, saa fik jeg mig ogsaa en lille redneck tan, idet solcremen trygt laa derhjemme mens solen bankede ned paa den blegfede dansker (jeg burde jo have vist bedre - jeg har jo vaeret ekstremt soed det sidste aars tid ;-))
Om eftermiddagen tog vi ud og shoppede. Jakob er modsat mig blevet legatmillionaer og det skulle jo udnyttes. Personligt valgte jeg at koebe mig selv to toppe i foedselsdagsgave - det maa man godt...
Det store festmaaltid blev pasta med tomatsovs og det hemmelige krydderi - bacon. Og lige som vi havde lagt kniv og gaffel til rette ved klokken tyve over fire, kom et par klassekammerater forbi. Vi blev saa her indtil vi tog videre til et lille roof top party hos en anden klassekammerat. Derfra gik turen til et par barer og et par dansegulve, hvor eet isaer var et hit - her der blev spillet alt det gode fra 90'erne, inklusiv Darude med Sandstorm. Det foeltes helt som juleaften hver gang en ny sang gik i gang - man taenkte simpelthen at det umuligt kunne blive ved, men saa kom Macarena ud af hoejtalerne og vi var maalloese! Paa et tidspunkt blev det for meget og vi tog hjem for at gaa doedskolde i hver vores stol i stuen - vi vaagnede begge kl 5 og var meget forvirrede... Men helt enige om, at det havde vaeret en fin aften.

I dag har vi sovet laenge og lavet toemmermandsbrunch og kl 13 tog Jakob saa tilbage til Raleigh. Nu staar den paa lektier for mit vedkommende og maaske en smule rengoering ;-) Kan I ha' det smukt!!!

2 kommentarer:

  1. Smukke, ville så gerne have været med til at fejre dig! :-) Men jeg er glad for, at Jakob klarede opgaven til ug... især opvasketjansen gjorde han godt, mens vi sludrede! Smukke, du er jo bare sej - hele vejen igennem. Ikke nok med, at du er blevet rep, så er du gudhjælpemig også på det hold der vinder... du er en sej madamme! Er stolt af dig!!! :-) MØØØS

    SvarSlet
  2. Så gik der tid med det og hun glemte at opdatere os..... :)

    SvarSlet