fredag den 4. september 2009

Keg stand....



Jeg ved naesten ikke, hvad jeg skal skrive til det her billede... Det var tydeligvis en fejl at jeg endte med at staa med benene i vejret hen over en fustacie med konstant flow af iskold lorte-amerikaner-oel - og saa paa tid...(Findes det her overhovedet i DK?)Det skal maaske naevnes at jeg kun gjorde det for at vinde stemmer: Jeg har stillet op til klasse repraesentant valget og der er fierce competition;-)
Afgoerelsen falder paa tirsdag, saa der kan man nok godt forvente et af to blog-indlaeg fra min side: 1) Jeg har vundet, jeg er for sej, det koerer ELLER 2) Jeg er bitter, jeg har tabt, de er fanme allesammen mandchauvenister!
Bortset for det, saa har jeg haft endnu en haard men fed uge. Vi har arbejdet os igennem 12 cases om alt fra Google Advertising over Skanska Green Building til et firma der laver koejesenge. Oven i hatten har der saa vaeret diverse intro-moeder til forskellige clubs man kan melde sig ind i. Der er naermest en klub for hver studerende og de har allesammen en praesident og 5-10 vicepraesidenter. Det er sku lidt skoert;-) Igaar aftes var vi saa blevet inviteret til fest hos sidste aars section E og formaalet var at vi skulle se hvem der kunne toemme en 'keg' (fustacie) hurtigst. Vores 'klasse' vandt selvfoelgelig, men mit oenske om at hjaelpe til saa meget jeg kunne var nok staerkt medvirkende til at jeg endte med at staa paa hovedet senere paa aftenen. Hvad er for oevrigt lige der sker for oel-paa-tid og studie-intro-fester??? Jeg spoer' bare...
I dag har som en logisk konsekvens vaeret praeget af lidt fysisk ubehag, men eftersom dagens program var et lille skuespil over forskellighed paa arbejdspladsen med efterfoelgende diskussion, saa var det lige til at klare.
Imorgen staar den paa en tidlig morgenhike, tennis til frokost og min foerste football game oplevelse! Go wahoo's!
Kan I ha' det smukt, alle mine 10 faste laesere (bemaerk da lige hvordan tallet eksploderede efter sidste indlaeg - vi taler her en 66% stigning! Amazing)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar