tirsdag den 8. september 2009

Laekker Loerdag og Sucky Soendag



Efter en mindre opsang fra en af mine nu 13 (ja, du laeste rigtigt) laesere, kommer her et lille skriv om amerikansk fodbold og vandreture om morgenen.
Som tidligere beskrevet, havde mit 'keg-stand' en uforventet laengerevarende effekt paa min tilstand og jeg var saaledes ikke i videre fest-hopla denne weekend. I stedet tog jeg loerdag morgen ud og gik en 'lille' tur om en soe (nej, ikke en so, en soe...) sammen med mine klassekammerater Felipe og Sarah. Vejret var helt fantastisk og det var rart at faa roert sig lidt. Den nysgerrige laeser har nok allerede taenkt 'hvad laver det hus paa billedet saa hoejt oppe??), og jeg kan jo kun vaere enig i denne betragtning... Svaret er dog noget saa enkelt som at der engang var en daemning - der resulterede i en meget hoejere vandstand - og den er der saa ikke mere...
Dagens motion skulle dog ikke alene bestaa af en 'vandretur', men ogsaa af et lille slag tennis med Luis fra Mexico og Brian fra USA. Det forholder sig saadan, at naar man har indbetalt sin tuition fee, saa er naesten alt paa campus gratis. Tennisfaciliteterne er en af disse goder, et olympisk svoemmebasin er en anden og en tredje er, at man kommer gratis ind til sportskampene. Om eftermiddagen drog jeg derfor til saesonens foerste football kamp med indlendende tailgate. Tailgate er et andet ord for druk og mad paa p-plads og det blir bare ikke mere amerikansk.
Selve football kampen er ikke vaerd at bruge linjeplads paa (UVa tabte til skodhold), men stadion og stemningen var ret imponerende. Her kan selv de bedste fans i DK (og her menes der selvfoelgelig FCK) godt gaa hjem og laegge sig. Kampen var desvaerre saa roevsyg, at jeg udvandrede efter halftime showet og lur mig om jeg ikke endte med at gaa i seng kl 22 en LOERDAG AFTEN!!! Der er doemt mormor og jeg lover at det aldrig sker igen.



Soendag lavede jeg ikke andet end at laese, laese og laese. Noget jeg desvaerre tror jeg skal vaenne mig til...
Pt nu er jeg taet paa at vaere halvvejs gennem min tredje uge paa Darden og det er altsaa fortsat fede tider! At denne skole kan faa mig til at lave lektier i 5+ timer om dagen siger meget;-) Og apropos lektier, saa skal jeg op og moedes med mit learning team nu! Over and out!

Uh, PS: Til de laesere der i spaending har siddet og ventet paa udfaldet af vores lokale skolevalg, maa jeg desvaerre meddele, at afgoerelsen foerst falder imorgen. Det er selvfoelgelig dybt beklageligt, hvis I ikke har flere negle at bide ned...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar