onsdag den 16. september 2009

Ghosting...

Jeg havde en sjaelden 'friaften' i aften, hvilket betoed at jeg lige kunne tillade mig at se det ny Jay Leno Show og bedst som man synes det hele er hyperamerikansk og usjovt, kommer de her to australiere paa skaermen og praesenterer den nye sportsgren 'ghosting'. Jeg er fuldstaendig solgt - doem selv ved at benytte det nedenstaaende link (det starter for alvor ca. 2 min inde)

http://www.youtube.com/watch?v=peAtB_dFUh0

PS: Mon jeg skal til at skrive om alkohol igen, foer min faste laeser skare stiger yderligere????

2 kommentarer:

  1. Hahahahahhaaaaaaaa Ghosting holder maks! Især eksemplet på studieværten ville gøre sig ekstremt godt hernede hos de introverte thaier, tror jeg :D

    SvarSlet
  2. Ja, Ghosting er min nye yndlingssport. Har taenkt mig at indfoere det her paa Darden - vi har en laaaaaaaaang gang, hvor der er et rigtig fornuftigt potentiale for nogle gode tider ;-) Jeg tror du skal passe lidt paa de der introverte thaier - they just may karatatize your ass, hvis du kommer for taet paa ;-)

    SvarSlet