fredag den 18. september 2009

Brotherman is in town!!!!

Saa er brormand kommet til byen! Dejligt! Det skal helt sikkert nok blive en fin weekend, som jo blandt andet staar paa fejring af aarets vigtigste dag.

Jeg har nu afsluttet uge 4 paa Darden (jeg synes altsaa tiden fiser afsted). De fleste professorer har i den forbindelse sendt midtvejs-status mails ud til de studerende og det ser ret fornuftigt ud for mit vedkommende, hvilket jo er fedt. Denne uge var ogsaa ugen, hvor de saakaldte briefings startede. M.a.o. kom de foerste virksomheder til Darden for at praesentere sig selv og give os mulighed for at oeve vores networking skills. Jeg lavede dog en Marie og glemte at skrive mig op til briefings baade denne uge og naeste, saa min 'networking debut' maa vente lidt. Til gengaeld har jeg brugt en del timer paa mit nye hverv som section rep (det er aabenbart ikke bare en titel...!!!) og saa har jeg lavet en del research paa danske virksomheder, der maaske kunne vaere en mulig arbejdsgiver naeste sommer.
Nu vil jeg smutte til en lille reception oppe paa skolen! Hygge og hejsa!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar